L'hiver arrive - Winter is approaching


Looking out of the window this morning,  I see my favorite little birds getting together in preparation for winter.  Actually if we pay close attention all birds are flocking together at this time a year.

You know what else is flocking ?   My paint brushes.  Winter is my secret moment to paint and I am looking so forward to it.   My new studio '' yes we are building a new studio for me'' is coming along real good.  A studio at home yippee!   pyjama and paint what could be better.


Lorsque je regarde dehors je vois mes petits oiseaux favoris qui se rassemblent pour l'hiver.  En fait si nous regardons bien attentivement, tous les oiseaux s'assemblent présentement pour se préparer aux temps plus ardeux.

Savez-vous quoi d'autre se rassemble présentement ?   Mes pinceaux.  Et oui, l'hiver est le temps prévilégier pour peintre .  Comme j'ai hâte.  Mon nouveau studio ''et oui un nouvel atelier de construit'' à la maison.   Pyjama et aquarelle quoi de mieux. 


Comments

Popular Posts