Nouveau site internet savonnerie

Bonjour tout le monde,   hello everyone,

Je suis ravie de vous présenter le site de ma Savonnerie.  J'y ai travaillé pendant de longues heures et je suis fier de sa présentation.  Possible que vous trouverez des fautes je vous demande de me pardonner et de m'en faire part.  Après des heures de lecture et re lecture je n'y vois plus rien.

Je vous invite à y faire un petit tour et me donner vos commentaires. 

www.lasavonneriechristianefortin.com

_____________________________________________________

I'm please to present to you my brand new soap shop internet site.  I worked for so many hours on it that I can't seem to find the mistakes anymore.  If you find some please let me know I'll be happy to correct them.  

So please stop by en enjoy the site.  Let me know what you think.

Christiane

Comments

Jane said…
Hello Christiane, I checked out the site, and I think it is very well explained and very tasteful, prices are good and I love there is no animal testing. Wish you all the success you deserve. xx

Popular Posts