Mirror, mirror on the wall

Good morning,  (français plus bas)

Here a second mirror I did yesterday. I still have to do the grout but so far I'm happy with it. At the time I was doing it I couldn't make my mind up about staining the wood or leaving it light.  My girlfriend came over and said:  wow you should stain it, so , I stained it hihih!

Myself I prefer the light version but it gives it a old look.  Of course when the grout will be finished it will look even better.  Fun!  fun!  fun!  :)
All done / Complété

Work in progress without the grout
Travail en court sans le coulis



Bonjour,

Voici un deuxième miroir que j'ai complété hier.  Il me reste toujours à mettre le coulis mais j'aime bien le résultat.  J'avais de la difficulté à désider si j'était pour teindre le bois ou le laisser clair.  Ma copine est venue prendre un café et m'a dit:  wow teint le alors je l'ai teint.  

Aujourd'hui j'appliquerai le coulis (blanc cassé) et je suis certaine que le résultat sera parfait.  

Mirror no. 1

Comments

martinealison said…
Un superbe travail de mosaïque...
Gros bisous
Et un gros merci! xxxxx

Popular Posts