Fall leaves / Feuilles automne

You can find this project at: 
Just for fun

Each month our group of talented artists pick a theme and play with it.  This month is Fall leaves and harvest.

I didn't want to paint so I went for a walk with the dogs and picked up everything about fall.  ''leaves, bark, mushrooms, fall flowers'' and did an easy collage.  I used an old canvas as background.  If you could see it up close  you would you would notice lots of  gold and luminescent colors.
I had a great time relaxing with this piece.  It reminded me of art school.  We had a class called ''creativity'' and we did so many of those. You should try it and let yourself go.  I'll keep mine close by and will probably add things on it on a regular basis.  We'll see.  
 __________________________________________________________________________________
 QUE POUR LE PLAISIR
Retrouvez ce projet sur:

Voila mon projet mensuel pour notre groupe d'artistes sur ArtColony.  Comme à tous les mois nous devions créer un thème spécial.  Ce mois-ci:  Feuilles d'automne et récolte. Je n'avais pas envie de peindre ce projet j'ai donc opté pour une marche en forêt avec les chiens pour cueillir les beautés de l'automne.  ''feuilles, champignons, écorce, cocotte'' et j'en ai fait un simple collage. 

Je me suis bien amusé je doit l'avouer.  Ce n'est rien de spectaculaire mais certainement des moments de détente bien mérités.






Comments

Un essaie pour voir si ca fonctionne
cet un plaisir a regardé
on observe le soins apporté au collage
félicitation pour votre travail

Popular Posts