Défit groupe Art Colony

Bonsoir   (français en bleu)

Letter M - for marbles
As I have previously mentioned in my blog,  art colony is a forum for professional artists to exchange thoughts, methods and ideas.  Once a month we have a special subject to paint.  This month has to do with the letter M.  

So, I chose MARBLES.  I have no idea if I will be able to complete this painting but I'm giving it a try.  I started on it tonight and decided to show the first step.  Again, the picture is from my cell phone, obviously it lacks light and color. I'll do better in step two.      Let's hope I don't loose my marbles while painting hihihih !

Bonsoir,

Comme j'ai déjà mentionné dans mon blog Art Colony est une regroupement d'artistes professionnels crée dans le but d'échanger nos idées nos méthodes et pensées.  Tous les mois nous nous imposons un sujet dans le but de nous forcer à créer quelque chose différent.  Ce mois-ci nous devons créer un tableau avec la lettre M.  J'ai utilise le mot ''Marble'' en anglais qui signifit ''billes''.  

Je vais essayer de faire ces billes mais à vois si le résultat en vaudra la peine.  J'espère ne pas perdre les miennes en travaillant sur la toile hihi...  ! 

Comments

Jane said…
Your marbles are looking good so far, I am very confident of a positive outcome :-) keep it up ! xx
Jane thank you for your comment. I will try my best that's for sure we will see.

Popular Posts