FOLLOW UP

 Hello et bonjours

Isn't this beautiful.  This is one place I drove to last week.  I'm about to leave the house for another week of long haul driving.  I will try to keep you posted on a daily basis.   I am taking my laptop with me hoping to be able to setup the wifi in the truck.  

The second photo is salt.  For some of you who are in love with colors pay close attention  to the beautiful variations of colors found in there.  It ranges from ocre to blue stretching the colors from light to dark it's simply amazing in the sun.    I will see you shortly with some more photo and follow up on my red painting.   

Bonjour,  

Ne trouvez vous pas cette scène merveilleuse.  J'était dans le bas du fleuve au Québec la semaine dernière j'ai pris cette photo pour vous montrer le paysage.  De toute beauté.  

La deuxième photo est un amas de sels.  Pour les amateurs de couleurs vous serez émerveillé de voir des variations de couleurs en passant du ocres au bleu azure   De toute beauté au soleil.   Je serai en ligne cette semaine directement du camion si j'arrive a installer le wifi.  Au plaisir!

A bientôt soyez sage!

Comments

Ooh, it looks like such a gorgeous place to be right now! I do love the colors!
Hello Katherine nice to see you here. Thank you for the comments. You are so right the colors are amazing.

See you soon!
xxx
thige said…
Bonjour Christine, merci de partager ainsi votre aventure picturale et de si beaux paysages; ici en Camargue (france),nous connaissons une vague de froid qui vous ferait sourire :-) merci: thibault
Bonjour Thibault,

C'est mon plaisir merci de visiter mon espace. Oui le froid ici nous y sommes habitués. J'ai une copine tout près de Paris qui me parle de ce frois. Attention à vous! Merci

Popular Posts