JUST A BIT FURTHER

Just a little further.  I'm trying so hard to take nice pictures but it's difficult with the weather and the snow. 

 I've been building layers of colors for the leaves.  I've used Hooker green, Sap green and Ultramarine blue for the mix.  What I want to do it fade the back leaves into the background once I get to it. 

Any of you have ideas for the background color ? 

Here I wanted to share a picture of my beautiful horses with you.  They are my pride and joy.  I spend as much time as possible with them.  There is nothing better than being in the forest to get inspired.  Their names:  Artist and Phonso. 

FRANCAIS

Voici ou j'en suis.  J'ai essayé de vous fournir une belle photo mais avec la température et la neige ce fût un peu difficile de prendre ma fleur.  Par contre aujourd'hui s'était une journée merveilleuse.  J'ai travaillé les feuilles en utilisant des couches de glacis avec Vert de Hooker, Vert de Vessie et Bleu Ultramarin pour les feuilles plus éloignées.  Ce que je veut accomplir c'est fondre les feuilles arrières dans le plan arrière lorsque j'y travaillerai.  A suivre ....

Dans la prochaine photo je vous présente mes chevaux Artiste et Phonso.. Ils font ma joie.  Il n'y a rien de mieux que je partir avec eux en fôret pour me détendre et trouver inspiration.

Comments

Popular Posts