A BIT MORE / UN PEU PLUS

Here we are a bit further into the flower.  I love coloring pencil.  It's probably my second favorite medium.  I love to work slowly using layers of colors.  So here you can see a little more work done today.  I'm heading for back surgery Wednesday morning so I'm not sure when I will be able to paint again but I'll be in touch as soon as I can.

Bonjour,  un peu plus loin dans mon travail de crayon.  Comme je l'ai déjà mentionné j'adore travailler avec les crayons c'est surement mon deuxième médium préféré,  après l'aquarelle bien-sûre.  Vous pouvez voir mon travail de la journée.  Mercredi matin je serai hospitalisé pour ma chirurgie au dos alors je ne suis pas certaine d'être ici pour un petit moment mais je vous tiendrai au courant dès que je le peut.  A bientôt.

Comments

Popular Posts