FULL NEW LOOK FOR 2009-2010

Hello everyone. Texte francais en bleu

I know recently I've been away from the blog and I do apologize for that. I'm working very hard in order to prepare my new watercolor season. Yes already. One of my first project was to re-design my blog, site, and paper work. Of course I'm keeping Juliette as my logo but I'm changing the design over to a new more modern layout. I think it will better reflect my personality.

So here is a bit of what I have changed and created. First the new company letterhead and the business card.

I'm getting ready to finalize a new brochure, a sign for the road, a add for the newspaper and everything else I need for the business. Fall will be the start of a new era one filled with Watercolor and Students...

What do you think ?


Ca fait encore un long moment depuis ma dernière écriture sur le blog mais je vous avoue avoir été très occupé. Je travail déjà à refaire le look de mon entreprise pour 2009-2010... oui déjà. Mon premier projet fût de refaire le blog et son design puis viendra le site internet. J'ai déjà complété le papier à lettre de l'entreprise, les cartes d'affaires, je suis présentement dans l'élaboration d'un nouveau dépliant, d'une annonce pour les journaux un enseigne extérieur et quelques items nécessaires au bon fonctionnement de l'entreprise. Alors même si l'aquarelle ne fait pas partie de mes journées depuis un petit moment je suis toujours dans la création artistique et la préparation des cours pour la session d'automne.

Vous aimez ?

Comments

Popular Posts