Work in progress

Hello everyone
As I have mentioned before I'm back in the studio painting. I have 3 paintings on the go which were started last winter. It's now time to get them finished.

Here's one of them in progress. I do apologize for the picture it's not very clear but you should be able to see what I'm doing. I'm using mostly Daniel Smith colors and Holbein. Both have such a wonderful color collection. They are pure and very clear.

So I'll be working on this one until it's finished then I will complete the others. Hope you enjoy what is done so far.

Bonjour.

Comme je vous ai déjà mentionné je suis de retour à l'atelier. Cette hiver j'ai débuté 4 toiles qui sont maintenant sur les tables de travail. Voici la première en production. Je suis désolée la photo pourrait être un peu plus clair mais vous verrez tout de même ce que je fait.
Dans cette toile j'utilise les couleurs Daniel Smith et Holbein. Elles sont pures et si claires.

Au plaisir de vous montrer d'autres photos.

Comments

Popular Posts