It is so windy / les vents sont horribles aujourd'hui

La version francaise suit l'anglais

Hello everyone.

I must admit that I'm rarely updating my blog and I do apologize for that, but here I am back with my art finally. I will show you update on my work as soon as I have a chance to take pictures which should be as soon as tomorrow when I head to the studio. My back is slowly getting better so I should be able to sit and paint. Youppy how wonderful that will be.

Today, I'll take advantage of the huge wind we are getting and head directly to Omer de Serre to snoop through the art section. It's been a while.

So I will see you back here tomorrow with art update. I'm looking so forward to have your comments.

* * * * * * *
Salut tout le monde.

J'admet être un peu distante dernièrement sans avoir mis à jour mon blog ainsi que mon site internet et pour cela je m'excuse mais me voici de retour.

Vous aurez la chance de voir l'évolution des oeuvres débutés dès demain. Je retourne enfin à l' atelier après un si long arrèt causé par le dos..

Aujourd'hui les vents du Québec sont horribles je vais donc profiter de cette journée pour me rendre chez Omer de Serre dans la section Art... youppi ca fait si longtemps. J'adore passer un peu de temps à visualiser les nouveautés .

Alors je vous dis à demain avec photos des oeuvres en production.. ciao

Comments

Popular Posts