Ma nouvelle atelier /my new studio


Hello

Here it is .. this place is my new Studio. It was initially occupied by the goats but it is now undergoing inside renovation to accommodate my art studio. I will be moving in during the month of January. I intend to create a feminine environment .



This is my inspiration. (Sorry the picture is bad) but it will allow you to see what I mean about having a place with a feminine feeling.

Hope you like I sure will....

FRANCAIS

Voici ma nouvelle petite atelier. Enfin elle m'appartient. Jadis habitué par les chèvres j'ai pris possession du bâtiment au début du mois. Nous sommes à refaire l'intérieur pour m'accueillir dès le mois de Janvier. La photo ci-jointe est mon inspiration pour le design intérieur de l'atelier. J'ai envie d'une place qui reflecte l'aspect féminin de la vie. Des couleurs pâles avec contraste foncé au plancher feront object de détente.

J'espère que vous aimerez !

Comments

Popular Posts