Christmas - Noël

Are you prepared ! Will you be ready on time for Santa's day? Let's forget money and suppose for a minute that XMas is all about family, friends and food. Wouldn't that be just wonderful.

Try remembering the moments waiting for Santa Clause when we were young, for us Xmas wasn't about money was it, it was about the Reine deers... I remember when my children were young I use to crawl outside in the middle of the night to draw paw prints in the snow representing the Reine deers and Santa's sleigh.. what fun that was. To remember that day, I created this winter fun Rudolf made of wood. I sure hope you like it.

Serez-vous pret pour Noël? Essayons une minute de croire que Noël n'a rien à voir avec l'argent mais plutôt rêvons aux moments passés en famille et amis. Que de merveilleuses pensées.

Je me reappelle bien Noël lorsque j'était petite.. Cette fête n'avait rien à voir avec les cadeaux pour moi l'important était l'arrivé du père Noêl . Pour me rappeller ces souvenirs j'ai crée ce Rudolf. Il est fabriqué de bois. Un plaisir fou . J'espère qu'il vous plaira.

Comments

Popular Posts