English post follows

Bonjour à tous et toutes..

Voici une mise à jour de ma toile Sylvie.. ce portrait amusant de ma copine. Plus qu'à compléter l'avant plan de l'oeuvre.. Tout un travail.. J'ai utilisé plusieurs bleus en passant par Cobalt, Ultramarin francais, Indigo, et Winsor bleu (rouge) . J'aime bien le résultat.

Et vous? vous aimez. Donnez votre opinion elle est la bienvenue.

info@christianefortin.com

ou visitez mon site internet au: www.christianefortin.com

______________________________________________


Hello everyone.

Here is an update of my latest watercolor. I'm happy with the result so far. The only portion left to do is the front. I've used lots of bleus in this painting. From Cobalt blue to French Ultramarine, Indigo and Winsor Blue I think they look great together..

Please feel free to leave some comments or write me to explain your ideas at:

info@christianefortin.com

or visit my internet site at: www.christianefortin.com

Comments

Popular Posts